piątek, 16 maja 2014

Black outfit



black outfit, czerń, klasyka ,szpilki, zara, lifelookangies, luźny outfit
spodnie - Zara
sweter – Stradivarius
torba – Zara
buty – Zara
Klasyczne kolory sprawdza się najlepiej. Dlatego warto postawić na ponadczasową czerń a strój staję się  klasyczny i elegancki.
Pewnie każda z nas miała dzień w swoim życiu kiedy zupełnie nie miała pomysłu na swój strój a czas gonił nie ubłagalnie.
W szybki i prosty sposób można stworzyć elegancko-klasyczną stylizację. Czarne spodnie z elegancką bluzą jest dla każdej kobiety idealnym rozwiązaniem na strój dnia, do tego klasyczne szpilki dodają charakteru całej stylizacji i podkreślają atuty kobiet.

black outfit, czerń, klasyka ,szpilki, zara, lifelookangies, luźny outfit


BY:ANGELIKA.Ż

15 komentarze:

  1. Podoba mi się ten sweter :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę! ♥ Zakochałam się w swetrze *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedze, że dopiero zaczynacie :)
    W takim razie powodzenia i do zobaczenia częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter wygląda bardzo ciekawie, chętnie bym go na żywo obadała :)
    Szpileczki idealnym elementem stroju! Muszę się w końcu przekonać do szpilek z takim noskiem, aktualnie lubię tylko te zaokrąglone, ale wiem, że takie jak powyższe to klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze chyba nie dorosłam do takiego looku, chociaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czarny, czasami potrafie ubrac sie cala na czarno ;p ale nie jestem żadna heavy metal, nic z tych rzeczy hihi, piekne buty ;-)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;-)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest cudowny!!:)<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny ten sweter - z tego roku?

    OdpowiedzUsuń
  9. z zimowej kolekcji kupiony na początku roku :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń